ZEN – AMBIENT

dsc_7718images (7) 1198854_70079493

 

Mindfulness, dr. Kabat-Zinn și MBSR

Reducerea stresului prin tehnici de mindfulness este o metodă de medicină complementară dezvoltată de Jon Kabat-Zinn, doctor în biologie moleculară, fondatorul Centrului Cambridge Zen.

Mindfulness este o stare din care percepi fiecare emoție și o accepți. O “privești” și îi dai voie să existe, apoi treci mai departe, la următoarea, și la următoarea. Prezența, starea de a fi și atât. Emoțiile nu sunt bune sau rele, ele pur și simplu există.

 

Patru exerciții de mindfulness

1. Meditează

2. Fii atent la ce gândești

3. Observă pur și simplu

4. Respiră conștient

 

“Momentul prezent are din plin bucurie şi fericire. Dacă eşti atent le vei vedea.” – Thich Nhat Hanh

Practicile meditative de tip mindfulness nu numai că pot ajuta în rezolvarea diverselor probleme personale sau pot duce la o creștere generală a stării de bine, dar pot de asemenea să ducă la o transformare pozitivă a întregii vieți.

Scopul practicii Zen nu este doar de a obţine sănătatea trupului şi a minţii, ci şi de a aspira către nivelul spiritual cel mai înalt al vieţii ca fiinţe umane.

Meditaţia trebuie practicată zilnic, de regulă dimineaţa şi ulterior poate fi extinsă la multe aspecte ale activităţii cotidiene.   

 

TERAPIA CU SUNETE       

Pentru a mă contacta dă click AICI și folosește formularul de contact.

images (97)newtons-cradle-256213__180

          Logo Psihological vector